12 november 2007







Igår gick jag på med målarpenseln som en annan galning. Det var inte bara dörren som fick sig en omgång utan också ett skåp, en ljusstake, en lampett, en låda och en ram. Både ramen och ljusstaken och lampetten har varit guldfärgade förut men jag skulle ha föredragit silver. Nu blev kompromissen att måla i vitt. Det kommer nog bilder när allt är klart.








Jag är förresten mycket nöjd med våra tapeter i salen. De är vita men i ett visst sken framträder mönstret tydligt. De skiftar i pärlemor.




7 kommentarer:

  1. Ljuslampetten är sååå fin! Vill ha :o)
    Kram
    Dorthe

    SvaraRadera
  2. Å vad kul med en ny blogg...trevligt och fint...mvh "M"

    SvaraRadera
  3. Vilken fin blogg! Å vilket mysigt ställe du har att sitta och njuta på!

    Jag kommer tillbaka!

    @

    SvaraRadera
  4. jess lampetten blev jätte fin jag undrade lite när jar såg den i bilen...men du brukar veta vad du gör!

    SvaraRadera
  5. Va fina bilder du har i din blogg, och vilka FINA gamla fönster (jag är väldigt svag för gamla fönster) Tapeten påminner mycket om vår tapet som vi har i vardagsrummet, skiftar beroende på ljuset.

    Tack för titten, hit kommer jag igen *kram*

    SvaraRadera
  6. Bara vackert!!!
    Älskar din tapet!!

    SvaraRadera