1 oktober 2010

Läder

Läder blir så vackert när det åldras och slits. Fyndade en vacker gammal väska (kanske för en bälgkamera eller nåt?) och jag bara måste köpa den.
Jag tror jag ska förvara ljus i den. De passar nämligen perfekt!

Brunt läder med patina. Finns inte mycket som slår det!
Ha en skön helg! Kamomilla

Kirpparilta löysin tämän ihanan laukun. Nahka vanhenee niin kauniisti- tässäkin on ihana patina!! Taidan säilyttää siinä kruunukynttilöitä, mahtuvat juuri sopivasti!

Toivotan teille varsin ihanaa viikonloppua! Kamomilla

15 kommentarer:

  1. En av de saker som blir snyggare med åren. Ljusen får en fin förvaringsplats i varje fall.

    SvaraRadera
  2. olipas kaunis laukku!!
    ihanaa viikonloppua teilleki <3

    SvaraRadera
  3. Helt herlig!!!

    Klem ♥ Jannicke

    SvaraRadera
  4. Den där var ju superfin! kan tänka mig att det blir riktigt fint med ljus i! Den är ju fin att ha liggandes framme bara!

    SvaraRadera
  5. Tosi herkullinen, ajanpatina vaan kaunistaa sitä entistä enemmän.

    SvaraRadera
  6. Vilken grej du har hittat...gamla sadelväskor kan ha samma slags patina, helt underbart...
    Läppstiftet, mobilen och plånboken skulle jag ha i den och så skulle jag bära den stolt på stan!
    Men den blir snygg med stearinljus också förstås....
    Mysig fredag på dej!

    SvaraRadera
  7. Men den var ju verkligen härlig! Jag gillar oxo den där slitna looken på den, läder blir bara bättre med åren :)

    SvaraRadera
  8. Perfekt ljusförvaring;o)

    Trevlig Helg!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  9. Oj, så snygg! Precis - läder åldras så vackert - precis som VI!!!:)
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  10. Toppenfin väska - perfekt ljusförvaring och display!

    Ha en trevlig helg!

    Kram från Australien♥

    SvaraRadera
  11. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  12. Fint med gamla saker med patina.... du hittar säkert på ett bra sätt att använda den! Nu är det höst här.... ha en fin lördag! Kram fr C

    SvaraRadera
  13. Snyggt! Kommer att bli fin ljusförvaring!
    Kram Kicki

    SvaraRadera