22 december 2012

It´s beginning to look a lot like Christmas

Nu börjar det ju verkligen dra ihop sig, kära vänner!! Man känner det i luften, den där magin, som bara blir intensivare för var dag som går. Vi har allt klart, önskar inget mer än att få de nära och kära samlade kring julbordet. I år känns det mer angeläget än någonsin då min far inte mår så bra. Inget annat önskar jag än att vi ska få alla vara tillsammans på julafton...
Jag tar nu en bloggpaus, man har ju inte tid att läsa bloggar heller. Jag återkommer efter julafton, och önskar härmed alla mina läsare en underbar JUL!
Tack till alla trogna läsare som kikar in. Till mina bloggvänner skickar jag en särskild hälsning- jag har tyvärr inte hunnit kika så aktivt in hos er, men ni finns i mina tankar!


                                                Ha det gott allihop och ha en riktigt fin jul!


Nyt alkaa todellakin olla sellainen fiilis että joulun taika vain tiivistyy- Meillä on kaikki valmistelut tehty, nyt odotetaan vain sitä että kaikki rakkaimmat ihmiset saavat kokoontua saman pöydän äärelle. Isäni on voinut huonosti viime aikoina joten tänä vuonna tunne on vieläkin vahvempi. Mitään muuta en toivo, kuin että saaisimme  kaikki olla yhdessä jouluaattona...

Otan nyt blogitauon, eihän kellään ole aikaa lukea blogejakaan. Palaan taas jouluaaton jälkeen ja toivotan täten kaikille lukijoille rauhallista joulua!
Kaikille blogiystäville lähetän erityisen tervehdyksen- en ole ehtinyt lukamaan kovinkaan ahkerasti mutta olette ajatuksissani!!


Rauhallista joulua kaikille!!

22 kommentarer:

  1. Halloj!
    Önskar dig och de dina en riktigt underbar jul. Hoppas att du även får ha din far hos dig ♥
    kram kram Arja

    SvaraRadera
  2. Kjempekul header du har fått deg:)

    SvaraRadera
  3. Rauhallista ja mukavaa joulunaikaa myös sinulle!

    SvaraRadera
  4. Tunnelmallista ja rentouttavaa joulun aikaa!

    SvaraRadera
  5. Önskar dig en riktigt skön och avkopplande jul. Kram, Cat

    SvaraRadera
  6. God Jul och Gott Nytt År!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  7. Hej, önskar dig en riktigt God Jul och Gott Nytt År!
    Hoppas ni får en härlig jul, och att din far orkar vara med.
    Hälsningar från ett kallt och väldigt snöigt Roslagen,
    kram Veronica.
    (jag vann ett halssmycke som du gjort av en sked, för några år sedan, det är mitt favorit smycke!)

    SvaraRadera
  8. Ha nu en riktigt skön Jul tillsammans med de dina. Och tack så jätte-jättemycket för julkortet! Du anar inte vad jag blev glad. Eftersom vi flyttat och inte adressändrat till gamla vänner, så har det varit tunnsått på julkortsfronten (inte har jag skickat några heller...hm)
    och ditt vackra kort sitter nu i en ram, faktiskt. Och så har du valt ett av de vackraste fotona...
    God Jul
    elsamarianne

    SvaraRadera
  9. Kära Kamomilla,

    Jag sänder dig extra varma tankar denna jul och hoppas att din far piggnar på sig.

    God Jul och Gott Nytt År och tack för att du delar med dig av dina spännande uppdrag och vackra foton.

    Du är inspirerande - du vågade satsa och nu säljer du uppdrag titt som tätt - varmt grattis till dina framgångar!

    Helena

    SvaraRadera
  10. Hoppas ni får en riktigt skön jul tillsammans!

    SvaraRadera
  11. Oikein ihanaa joulua, toivottavasti saatte viettää sen kaikki yhdessä!

    SvaraRadera
  12. Hyvää Joulua myös sinne ja kiitos kauniista kuvistasi !

    SvaraRadera
  13. Hej kära vän! Hoppas allt går vägen och att ni blir så många vid julfirandet som det var tänkt. Precis som här.
    Jag blir så glad varje gång jag ser den där headern. Hälsningar till er alla, och god jul!
    Kram

    SvaraRadera
  14. Önskar dig en riktigt god jul!
    Stor kram från Solhäll!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  15. Som ett vackert julkort är bilden idag!
    En riktigt GOD JUL önskar jag dej och din familj!
    Julkramar
    Lisa

    SvaraRadera
  16. God Jul till dig Camilla och hela din familj!

    Kram Sabina

    SvaraRadera
  17. En fridfull Jul till Er alla!

    Från: Odin med familj

    SvaraRadera
  18. Ha en fin fortsättning på julhelgen!

    Önskar
    Sari från Puumuli

    SvaraRadera
  19. En riktigt god Jul till dig med med nära och kära !
    Ha en fin fortsättning på helgen !
    varma julkramar från mig ! Hyvää joulua !

    SvaraRadera
  20. (första gången in och kikar)
    Vilken otroligt vacker kvällsbild!
    Din blogg är verkligen full av inspiration och vackra foton!

    SvaraRadera