4 januari 2013

De svarta

Jag har fått några förfrågningar om mina ljusstakar. Svartet är enkelt. De var guldfärgade och jag fyndade dem på loppis. Sen målade jag dem med svart sprayfärg!

Inlägget från september 2009 kan ni se HÄR   Oj, det var ju länge sedan det!! Mycket har förändrats...



Sain muutaman kyselyn näistä kynttilänjaloista- mistä ne ovat. No vastaus on simppeli. Kirpparilta löytyivät. Olivat kullanväriset mutta muuttuivat spraymaalilla mustiksi. Vuosi oli 2009, syyskuussa. Postauksen siitä löydät TÄÄLTÄ. Oi onpa vuodet vierineet, ja paljon on muuttunut...

13 kommentarer:

  1. Mulla on täysin samanlainen kynttilänjalka kun tuo etummainen, monta vuotta sitten kirpparilta mukaan tarttunut. Syksyllä speijasin sen mustaksi kun on ollut vintillä värinsä vuoksi :) Aika hauska kun toisista tiettämättä on tehty samat jutut jaloille :)

    SvaraRadera
  2. Så jättefina de är och jag gjorde precis som du sprayade mina med mattsvart färg!
    Ha det gott!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  3. Hej
    Oj så länge sedan jag var in hos dig...
    Nu har jag mycket att ta igen.
    God fortsättning på det nya året!!
    Kram Marith

    SvaraRadera
  4. De är ju jättefina. Kanske man ska köpa sig en burk...
    Nyss hemkommen från en trevlig resa, där vi blev med båt. Det får man ju ha när man bor på en ö...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  5. Så snyggt!!
    Trevlig helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Det kan man ju säga....men vad skulle det annars hos en inredningsredaktör ;-) Ljusstakarna är så vackra så förstår att du ännu gillar dom :-)
    Ha ett skönt veckoslut!

    SvaraRadera
  7. Hei! Tupsahdin ihastuttavaan ja taidokkaasti tehtyyn blogiisi sattumalta, sillä olen aika uusi näissä blogipiireissä sekä lukijana että tekijänä :)

    Oma blogini täyttää pian 1-vuotta, eli juuri on opittu kävelemään... Vielä kun oppisi valokuvaamaankin näin hyvin kuin sinä! Käy kurkkaamassa jos kerkeät, http://sisustus-inredning.blogspot.fi.

    Laitan KamomillasVillan blogilistalleni! Hyvää ja inspiroivaa alkanutta vuotta!

    SvaraRadera
  8. Tuttuni suositteli tutustumaan blogiisi, ja kyllä kannatti tulla visiitille! Klikkailenpa itseni heti lukijaksesi. Jos joskus ehdit, tervetuloa vastavierailulle:)
    Terkkuja, haleja ja onnellista uutta vuotta toivotellen<3
    SisustEllen

    SvaraRadera
  9. Jag har några såna ljusstakar på vinden som väntar på sprejfärg, men jag tror jag ska försöka få tag på några till innan jag slår till. Fina! Ojoj va man blir hänförd av dina bilder.

    SvaraRadera
  10. Vilken förändring och himmel vad snygga och stilrena de blev i svart!

    SvaraRadera