22 januari 2013

Ljus i mitt hus

Jaha. Jag är lite efter nu, jag vet. Ljushus har det funnit i eevigheter och de är inget nytt alls, I know. Men så här länge tog det innan jag skaffade ett eget. Jag vet egentligen inte ens varför, men tja, när det stod där i butiken och var nedsatt till ett riktigt skrattretande pris, då kunde jag bara inte hålla mig. Ibland blir det bara sådär. Jag måste ta mig i kragen. Jag behöver verkligen inte några fler prylar, jag väntar ju på att det ska ordnas loppis i byn, så jag ska få rensat. Hojhoj..vad smart av mig.


                                                                                           

Jaahas, tässä tullan taas auttamattomasti jäljessä. Näitä kynttilätaloja on ollut myynissä jo vaikka kuinka monta vuotta mutta minä vain en ole omaa ostanut. Kunnes nyt. En edes tiedä miksi, mutta kun kaupassa sen hinta oli ihan naurettavan alhainen niin en enää voinut vastustaa. Joskus tämä vain lähtee käsistä.... Eihän minun pitänyt mitään ostaa, minähän odotan kylän kirppispäivää jolloin voisin vähentää tätä tavaramäärää!! Voi mua. Miten älykästä. 

5 kommentarer:

  1. jamen det var ju ett extra passande fint hus du hittade. Ser hemtrevligt ut...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  2. Så snyggt det var - kanske jag måste rusa och inhandla ett sånt jag med - för det var minsann förmånligt och det blev att harma mig lite att jag inte slog till! :)

    SvaraRadera
  3. Verkligen snyggt hus! Vill ha ett likadant :)

    SvaraRadera
  4. Alltså den bilden får mig att vilja flytta in hos dig. Genast, bums! ;-)

    SvaraRadera