21 januari 2013

På spisen

Spisen pryddes till julen med en vit gran i metall, där i nischen. Mot det gamla svarta kaminlocket syntes den bra. Men nu är den julen undanskuffad och jag funderar på hur jag ska fylla tomrummet. Tillsvidare går vi med detta. Horn är alltid ok.






Jouluna takkaa koristi valkoinen metallikuusi, joka eroittui hyvin tuota tummaa kaminankantta vastaan. Pitää miettiä jotain järkevää sen tilalle, nyt kun olen pakannut kaikki joulutavarat pois. Mennään nyt jonkin aikaa tällä sarvipäällä, kunnes keksin jotain muuta.

8 kommentarer:

  1. Underbart, jag älskar din stil och ditt hem!!! Det var en fin kritritning av ett horn!!! Snygg header också;)

    SvaraRadera
  2. Snyggt, såå jädrans snyggt!! Hoppas, längtar och väntar tills jag osså får börja "pilla" med inredningsdetaljer...nu vill jag bara ha vår övre våning klar! Kram och skön vecka till dig*

    SvaraRadera
  3. Detaljer måste ibland mogna fram tills man plötsligt känner att "JA, nu blev det bra!"
    Måste bara säga att sjalen i förra inlägget var sååå fin! Just den där ljusrosaaprikosa färgen är min favorit i år!
    Kram
    birgitta

    SvaraRadera
  4. du har så fint.
    Ha en fin kväll.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  5. Perfekt lösning på problemet, och lätt att förändra...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera