20 januari 2013

Rea

Jag är rätt så dålig på att shoppa kläder (hatar provhytter) men när det gäller små impulsköp ibland, så flyter det smidigare. När jag besökte stan för ett jobbärende i fredags, passade jag på att se mig lite omkring. Mina ögon fastnade för den här sjalen och halsbandet, som var nedsatta i pris med hela 70%. Ja då kan man inte motstå, det förstår ni väl? Ynka 8 euro.. Då får man ju slå till!






Olen melko huono tekemään vaateostoksia, sillä inhoan pukukoppeja yli kaiken. Sen sijaan nopeat heräteostot ovat minun juttu, ja kun nämä tulivat vastaan kaupungilla alennettuun hintaan, oli pakko ostaa. (70%alennus!) Vaivaiset 8 euroa yhteensä  niin kyllähän sen ymmärtää... ;) Pakko saada!

15 kommentarer:

  1. Ha en fortsatt fin söndag!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Är mer o mer förtjust i trähalsband,,, bör försöka införskaffa ett dyligt... och schalen är ju jättefin!
    Ännu roligare är ju såklart prislappen...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  3. Så fint!! Och vilka ljuvliga foton på din ursöta vovve i förra inlägget, helt magiska!!!

    Kram Paula

    SvaraRadera
  4. Halsbandet var ju riktigt snyggt. :)

    SvaraRadera
  5. Oj så snyggt! Grattis till fyndet, det där är helt i min smak!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  6. Gillar den färgen... Så det var verkligen ett fynd. Jag har heller inte varit på rea.. Kanske man kunde fynda på slutrean..
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  7. Acebei de conhecer o seu blog ,achei lindo!Maravilhoso.Parabéns
    Me visite:algodaotaodoce.blogspot.com.br

    Bj Marie

    SvaraRadera
  8. Vilken fin sjal! Jättemysig!
    Ha en skön kväll. Kram, Davina

    SvaraRadera
  9. Snyggt halsband! Har ett liknande själv, från Afrika från förra seklet ;)
    Kram Jojo

    SvaraRadera
  10. Så snyggt!
    Jättefina hundfoton i föregående inlägg. Jag har inte heller fotat djur åt någon annan, men nu har jag faktiskt en kattfotografering på kommande :)

    SvaraRadera
  11. Åh, så vackert! Jag tycker mycket om de där pudriga milda färgerna och säkert kommer den att klä dej utmärkt! Vackert med halsbandet till! Klart du slog till! Vilket bra pris!!!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  12. Olipa hyvä löytö, joskus onnistaa oikein kunnolla :) Kauniita!

    SvaraRadera
  13. Det var ett fynd som heter duga!
    Och dina bilder skulle göra vilken modeaffär som helst gråtfärdig av lycka!
    Må så gott!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  14. Fin sjal, det gäller att handla när man hittar bra fynd! Gillar man inte provhytter får man väl bara lov att nätshoppa :)

    kram Sabina

    SvaraRadera