19 oktober 2013

Officiell öppning

Spännande saker händer, och min studio i Pargas öppnar nu sina dörrar på riktigt ! Trycket på innefoto har varit stort så det som först var tänkt mer för produktfoto och lagerutrymme har nu utvecklats till lite mer.
Jag har aldrig kunnat anpassa mig till studiofotografering med bara en trist enfärgad bakgrund, så därför blev det såhär. I framtiden kommer sortimentet på bakgrunder att utvecklas och även rekvisitaförrådet. Mina kunder får också gärna själv komma med ideer och våga ta ut svängarna lite.

                     Just nu testar jag lite med olika färger och stilar, därför är bilderna lite olika.









                                                      Ris och ros mottages- gillar ni?





Jänniä asioita tapahtuu ja vihdoin avaan studioni ovet virallisesti! (Paraisilla) Sisäkuvien tarve on ollut suuri sillä Suomen sää on tunnetusti oikkuileva, ja sen takia alkuperäinen suunnitelma tuotekuvausstudiosta ja varastotilasta kehittyi tähän suuntaan. Tällä hetkellä testaan vielä eri värisävyjä sekä tyylejä, sen takia näissä kuvissa on sävyeroja.

En ole koskaan pystynyt soputumaan valkoiseen tai yksiväriseen tylsään taustaan vaan valitsin kuvioita ja värejä. Jatkossa taustavalinnat tulevat lisääntymään ja niin myös rekvisiittavarastot. Asiakkaat saavat myös mielellään rohkeasti tuoda omia ideoitaan esille ja hassuttelu on sallittua!

Palutetta saa antaa- pidättekö? 

24 kommentarer:

  1. SÅÅ himla fina bilder! Din studio kommer gå galant. Fint redigerat också. Bara tummen upp från mig. :)

    P.s vill se mera av dina katter :)

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder, lycka till!

    SvaraRadera
  3. Bägge tummarna upp! Det kommer att bli suveränt det där :) Lycka till!

    SvaraRadera
  4. Underbara bilder!!! Kan tänka mig att inte alla gillar alla bakgrunder men du har ju flera så säkert ska de passa de flesta. Jag skulle gärna ställa mig framför alla. :)

    SvaraRadera
  5. Underbara bilder!!! Kan tänka mig att inte alla gillar alla bakgrunder men du har ju flera så säkert ska de passa de flesta. Jag skulle gärna ställa mig framför alla. :)

    SvaraRadera
  6. Du är jätteduktig på att fånga känslor & stämningar!!! Finfin studio du har o bra att du har flera fina bakgrunder att välja bland! O jag tycker sååå om bilderna av dessa barn ;)

    SvaraRadera
  7. Jättefint! önskar jag hade några såna bilder på mina barn när de var små :)
    Lycka till!
    Veronica.

    SvaraRadera
  8. Tycket det är super :-) Grattis o lycka till!

    SvaraRadera
  9. Onnea uudelle studiolle :) Todella kauniita kuvia, ja aivan ihanat taustat... antaa heti elävyyttä kuviin.

    SvaraRadera
  10. vad spännande! du är så duktig på det du gör:) om du inte känner dig bekväm så syns det i alla fall inte på de bilder du tar!

    SvaraRadera
  11. Vilken fin studio du har fixat! Det kanske är jag som inte är så världsvan, men jag har aldrig sett nåt liknande. Roligt för kunderna med flera alternativ också.

    Lycka till!

    SvaraRadera
  12. supersnygga bilder på så vackra barn! Gillar massor!

    SvaraRadera
  13. Grattis till din nya studio.
    Bilderna ät jättefina och modellerna likaså. Lycka till hälsar Susanna

    SvaraRadera
  14. bilderna ÄR jättefina, oj dendär tryckfelsnisse som var framme igen !!

    SvaraRadera
  15. Du vet redan att jag tycker att dina bilder är helt magiskt vackra, och att fota barn, det är du riktigt riktigt bra på! Perfekt med de olika bakgrunderna.
    Lycka till med studion (och så är det bättre väder än ute...;-)
    idag har vi sån där härlig höststorm m regn, sån som man har här ute på öarna...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  16. Siis WAU!
    Eihän näitä voi muuta kun tuijottaa suu auki ihastuneena! :)

    Todella loistava valaistus ja ihanaa vaihtelua niille perinteisille tylsille ruskeille/harmaille mummotaustoille, joita yleensä mm. koulu-/yo- ja rippikuvien taustalla näkee :)

    Raikkaita kauniita kuvia! :)

    SvaraRadera
  17. Ojojoj...
    Om du bara fanns närmare så skulle jag ta barnbarnet på momangen till dej.
    Ljuvliga bilder!!!

    Ha det bra och lycka till med studion.
    Monica

    SvaraRadera
  18. Du är så himla duktig!
    Och vilka härliga bilder av barnen du tagit.Tycker att bakgrunderna är superfina.Tack för trevlig blogg!!
    åländskan

    SvaraRadera
  19. Halloj!
    Åh vilka härliga bilder du fotat. Gillar verkligen din ide om bakgrunderna, så fint & annorlunda!
    Lycka till kram kram Arja

    SvaraRadera
  20. Fina bilder. Och jättefina bakgrunder också! :)

    SvaraRadera
  21. Alltså super fina bilder!! Och dina fotomodeller är helt ljuvliga :)

    SvaraRadera
  22. Hej!
    Vad fantastiska bilder. Det var ju toppen med mönstrade bakgrunder!
    Underbara bilder på underbara barn!
    Hade man bott närmare...

    Hälsningar Helena I Ödsmål

    SvaraRadera
  23. Grattis till din fina studio!!

    SvaraRadera