21 januari 2014

Mot ljusare tider

Happylightsen har flyttat till glasverandan och jag kan knappt vänta på att få byta bollar på slingan. Har beställt nya bollar, men de kommer inte förrän i månadsskiftet tidigast. Nu vill jag ha ljusare färger! 

I sovrummet har det skett den största förändringen sen flytten hit, men mer om det bara mannen hinner färdigställa allt.






Happylightsit siirtyivät lasikuistille. Joudun odottamaan ensi kuuhun saakka ennen kuin voin vaihtaa pallojen sävyjä, toimitus on hidasta ja odottavan aika pitkä... kaipaan vaaaleutta nyt.
Makkarissa on tapahtunut suurin muutos sitten muuttopäivän, mutta siitä lisää kun mies on ehtinyt viimeistellä kaiken.

4 kommentarer:

  1. Jag fick hem mina nya i dag. Som små karameller är de!

    SvaraRadera
  2. Hejsan, jag har sökt med ljus och lykta efter happy light slingor här på åland, men inte lyckats hitta. Varifrån beställer du dina? H Carina R

    SvaraRadera
  3. carina- jag har egentligen bara reserverat- i den butik som tar in dom där jag köpte de första (Adalmiinan helmi, strax utanför Åbo, i Pemar.
    Men om du googlar på happylights hittar du tillverkarens sidor där du kan beställa direkt från utlandet.
    Wanilla Rose har dem som irislights men de sidorna är bara på finska.

    lycka till!

    SvaraRadera
  4. jahaaa, går dom att byta? Fina är dom i alla fall. Har inte tänkt köpa såna först, men nu så tänker jag att det skulle passa i uterummet sen...
    får kolla in nya färgerna
    kram elsamarianne

    SvaraRadera