16 augusti 2014

Det mest givande

Dag II
Prat om företagande , egen ork och motivation, bildredigering och workflow, samt om det eviga svåra- prissättning.
Krista har efter många år i branschen, mycket att dela med sig. Jag är glad att hon gör det!  Dagens diskussioner var verkligen givande och jag fick många aha- upplevelser, en massa ny information och framförallt inspiration. Helt otroligt givande och guld värt!
Under hösten kommer en hel del förändringar att ske inom mitt företag, tack vare detta och det är jag övertygad om att kommer att vara enbart positivt!

Krista uppmanade oss alla att göra en egen moodboard, en plats för att samla inspiration och goda vibbar och jag har redan börjat på min. Sakta tar den form.. ska bara framkalla lite bilder först.




KURSSIPÄIVÄ II
Juteltiin yrittäjyydestä jaksamisesta, motivaatiosta, kuvankäsittelystä sekä workflowsta, ja tietysti vielä kaikkein vaikeimmasta: hinnoittelusta. Kristalla on pitkä kokemus alalta ja hän halusi jakaa kokemuksiaan. Olen siitä kiitollinen!! Päivän keskustelut olivat todella antoisia ja sain monta ahaa-elämystä, paljon tietoa ja ennen kaikkea inspiraatiota! Kullan arvoista!!

Juuri tästä syystä yritykseni uudistuu syksyn aikana, ja olen vakuuttunut siitä että tämä tulee vaikuttamaan  pelkästään positiivisesti.

Krista kehotti meitä kaikkia tekemään omat moodboardit jonne kerätä inspiraatiota ja motivaatiota. Olen jo aloittanut oman moodboardin tekemisen.Vielä se on työn alla, pitää tulostaa muutama kuvakin..










2 kommentarer:

  1. Du har helt underbara bilder. =)
    Som mångårig företagare håller jag helt med dig om prissättning. Det är väldigt svårt att värdera sitt eget arbete. Helt klart dock är ju att alla ska leva och äta, man kan inte gå runt och jobba på svältlön... men man vill ju inte verka girig heller. Riktig balansgång det där. Säkert jätteroligt att ha möjlighet för diskussioner men en erfaren, det har jag själv saknat många gånger.
    Ha en riktigt skön höst och fortsätt gärna att fylla din blogg med härliga bilder!
    Kram, Davina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Davina, det kommer nog att rulla i jämn takt :)

      Radera