28 augusti 2014

Lite tröst i regnet

När vädret är så dystert så det känns som november, är det bäst att trösta sig med lite inredningsdetaljer. Som jag skrev tidigare så beställde jag mer honeycombs från Ellos och igår anlände paketet med posten. De blev fina i den stora glasburken som mannen fyndat, men en del ska jag nog faktiskt hänga i taket ovanför dagbädden. Tror det blir riktigt bra!  Rävdynan från Ellos skymtar i sista bilden. Den är riktigt söt!


Kun ulkona on synkkää kuin marraskuussa, on kiva hakea lohtua sisustuksen yksityiskohdista. Kirjoitinkin aiemmin että tilasin lisää näitä Elloksen paperikoristeita, ja eilen ne sitten saapuivatkin. Näyttävät kivoilta tässä vanhassa lasipurkissa joka on miehen tekemä löytö, mutta taidan kuitenkin ripustaa osan kattoon, päiväpedin ylle. Veikkaan että siitä tulee ihan kivan näköistä. Tuossa viimeisessä kuvassa näkyy Elloksen kettutyyny taustalla, sekin on aivan ihana.







2 kommentarer:

  1. Åh, ljuvliga!! Har min ljusslinga från House doctor i en glasburk och där har den fått vara året runt - men nu till hösten, ja nu knäpper jag på den om kvällarna! Fint & ljuvlig bordsskiva du har glasburken på* Kram!

    SvaraRadera
  2. Ihania koristeita :)
    terkuin.Sanna

    SvaraRadera